Informasjon om koronaviruset og arrangementer

Refusjon av billettkostnad i forbindelse med avlysninger og flyttinger:

Til de arrangementene som er utsatt kan du benytte din opprinnelige billett. Om den nye datoen ikke passer kan du få billettkostnaden refundert. Send e-post til post@kolben, legg ved din e-billett.

På de forestillingene som er avlyst vil billettene bli refundert automatisk for de som har kjøpt billetter på nett.

På grunn av de nåværende omstendighetene kan refusjonen ta litt lengre enn de vanlige 3-5 virkedagene, så vi ber om litt tålmodighet.

Om du har kjøpt billett over disk i Kolben, ber vi deg vennligst sende en e-post til post@kolben.no med følgende opplysninger:

Navn: 

Adresse:

Kontonummer:

Bilde av alle billettene

Vi vil refundere billettkostnaden til den kontoen du oppgir.

Vi minner om at dersom noen av høstens arrangementer skulle bli utsatt eller avlyst vil kjøper ha full  refusjonsrett. Det er derfor helt trygt å kjøpe billetter til høstens arrangementer.

 

Fotokreditering: Kåre Fintland